METODOLOGIA INFORA PENTRU CRESTEREA CONVERSIILOR ONLINE

Creste conversiile online

Optimizarea ratei de conversie este esențială pentru menținerea competitivității in mediul online, îmbunătatirea experienței clienților in online și cresterea vânzărilor online.

Atunci cand implementezi un proces de optimizare a ratei de conversie, acest lucru ar putea sa duca la cresterea conversiei site-ului tau in mod semnificativ.

Fie pentru generare de vânzări sau de lead-uri, metodologia pentru cresterea conversiilor online te va ajuta să crești profitul investițiilor tale online. Cu aceleași costuri de marketing, prin optimizarea conversiilor vei identifica cele mai profitabile canale online și vei crește numărul de clienți online.

123345

Metodologia Infora

4 pasi pentru a creste conversia online:

Echipa INFORA a elaborat o metodologie de optimizare a ratei de conversie, bazată pe instrumente științifice pentru măsurarea costurilor de conversie și marketing.

Business Analysis and Online Traffic
  • Intelegerea obiectivelor de afaceri si a competitiei;
  • Analiza detaliata a surselor de trafic (AdWords, campanii online, afiliere, newsletter, trafic direct si indirect);
  • Identificarea tipurilor de clienti si a comportamentului online.

Plan de oportunitati

  • Raport Analize;
  • Audit Google AdWords.

Analiza vizitatori si conversie
  • Identificare de probleme de experienta a utilizatorului (UX);
  • Analiza canal conversie si micro-conversii;
  • Analiza non-conversie (bounce, obiectii ale utilizatorilor).

Plan de testare

  • Raport test de uzabilitate;
  • Raport de monitorizare a sistemului.

Analiza si testare
  • Efectuarea testelor de optimizare si definirea cadrului;
  • Efectuarea A-B-n si a testului multivariat (MVT);
  • Optimizarea landing page si segmentarea canalului clientului.

Plan de implementare

  • Raport test A-B-n si MVT.

Implementare si analiza
  • Definire versiune de control si a noilor teste;
  • Analiza rezultat si optimizarea extensiilor testelor;
  • Testare extensie la alte canale.

Plan de optimizare

  • Implementare raport.

CE INCLUDE PROCESUL DE OPTIMIZARE A CONVERSIEI:

  • Creste vanzarile, venitul si profitul

    Maximizeaza conversiile si ROI prin teste CRO.

  • Generare lead

    Genereaza lead-uri calificate si pregatite pentru a fi abordate de echipa ta de vanzari.

  • Scade costul achizitiei client

    Achizitioneaza clienti noi la costuri si efort minime in timp ce castigi beneficii numeroase.

  • Creste numarul de inscrieri (opt-ins)

    Creste numarul de inscrieri prin formulare opt-in, notificari de tip push sau social media followeri.

  • Cresti numarul vizualizarilor de pagini (pentru publicitate)

    Identifici utilizatori care pot intreprinde anumite actiuni ce livreaza valoare.

  • Obții mai mulți utilizatori implicați în cumpărarea și promovarea produselor tale.

CERE OFERTA

VREI MAI MULTE CONVERSII ONLINE?

Aplicam cele mai bune practici de optimizare a ratei de conversie pentru a crește procentajul de conversii a site-ul tau web sau a aplicației mobile.

Odată ce ai luat legătura cu noi, iti oferim informații suplimentare despre modul în care te putem ajuta în atingerea obiectivelor tale de afaceri.

Contacteaza-ne prin FORMULARUL DE CONTACT daca vrei sa dezvolti strategii CRO si sa primesti lead-uri, mailuri, telefoane, comenzi si mult mai multe de la clientii tai.