Promovare Google Adwords

Implementam campanii Google Adwords

FII VIZIBIL ONLINE!

Vrem sa aducem business-ul tau pe prima pozitie intre rezultatele la cautari

CUM FACEM DIFERENTA?

 

Avand o experienta cumulata de peste 10 ani in promovarea prin campanii Google Adwords a site-urilor web, cu peste 50.000 de conversii generate si 500.000 € in bugete gestionate ale campaniilor de promovare, cei 4 experti Infora in campanii Google Adwords observa imediat elementele care fac diferenta intre o campanie de promovare performanta si una ne-performanta.

GOOGLE ADWORDS ORIENTAT CATRE CONVERSII

 

Masuram exact rezultatele campaniilor noastre. Implementam Pixeli de conversie, setam impreuna un cost / conversie si optimizam campaniile pentru obtinerea celor mai bune rezultate. Facem campanii orientate catre un cost cat mai mic de achizitie de client.

Instalam Pixeli de Conversie

Setam Cost per Vanzare

Targetam audiente specifice

Raportare zilnica

Nume*

Email*

Telefon*

Mesaj:

Cateva intrebari despre serviciile noastre

Alfa mai multe despre serviciile noastre sau contacteaza-ne pentru mai multe detalii

Stabilim inca de la inceput care sunt rezultatele pe care vrei sa le obtii si pe baza acestora stabilim planul de campanie si implementam metodele de masurare.

De ce este importanta o implementare corecta a metodelor de masurare?

Prin implementarea corecta a codului de conversie/pixelului de Google, adunam informatii despre comportamentul utilizatorilor, putem optimiza modul de livrare al reclamelor, putem evalua rentabilitatea reclamei si avem o imagine clara a conversiilor generate pentru diferite versiuni ale reclamelor tale putand fi astfel imbunatatite in vederea cresterii numarului conversiilor pe site.

Cream campanii targetate la maximum in functie de varsta, sex, locatia, interesele si comportamentul utilizatorilor tai.

De ce o audienta bine stabilita?

Unul dintre cei mai importanți pasi in crearea unei reclame oriunde in online, este alegerea audientei. Cu cat profitam mai bine de criteriile de selectie puse la dispozitie de retea, cu atat banii sunt cheltuiti mai cu folos. Scopul este sa restrangem audienta la cei care vor considera reclama ta relevanta. 

Selectam cuvintele cheie precise pentru a viza clienti precisi

De ce sa gandim ca un client atunci cand cream lista de cuvinte cheie?

Cuvintele cheie vor corespunde termenilor pe care i-ar folosi clientii potentiali pentru a gasi produsele/serviciile tale. Alegem cuvinte cheie care au legatura directa cu tema anuntului si extindem acoperirea cuvintelor cheie astfel incat sa cream o corespondenta intre anunturi si termenii de cautare cei mai relevanti. Ulterior, pentru a le afisa clientilor potentiali anunturi cat mai relevante, vom grupa cuvintele cheie in grupuri de anunturi pe baza produselor/serviciilor.

Cream texte si bannere personalizate pentru campanii.

Cu ce ne ajuta bannerul potrivit?

Oamenii reactioneaza diferit la poze, texte si butoane, astfel ca va trebui sa optimizam constant. Bannerele vor trebui sa includa informatiile cruciale pentru produs luand in considerare intotdeauna relevanta si claritatea mesajului.  Un banner eficient trebuie sa includa obiectul promovat (ex. „sandale de vara”), avantajele lui in cadrul unei oferte promotionale („reducere 20%”), caracteristici ce recomanda produsul („piele, „comode”) si indemnul, numit call to action, de a ajunge la produs prin interactiunea cu bannerul („vezi detalii”).

Facem A/B testing pe reclamele create – nu ne bazam pe presupuneri, ci pe date statistice

De ce este importanta testarea divizata?

A/B Testing, numita si testarea divizata, este o metoda prin care puteti afla ce titluri de anunturi, texte descriptive, imagini, apeluri la actiuni sau o combinatie a celor de mai sus functioneaza cel mai bine pentru publicul vizat. Principalul avantaj al testelor split: va permite sa economisiti bani!

Rulam campanii pentru recuperarea cosurilor abandonate in site-ul tau si campanii de Remarketing pentru cei care ti-au vizitat site-ul si au plecat fara a converti

De ce campanii de Remarketing?

Campania de remarketing are capacitatea de a-i reduce in site-ul tau pe cei care te-au vizitat. Va fi mai usor sa-i fidelizezi deoarece nu viziteaza pentru prima data siteul. Intr-un site de vanzari online, pretul unei conversii scade cu aproximativ 50%.  Este mai probabil sa iti cumpere un utilizator care deja iti cunoaste oferta decat utilizatorul care acceseaza pentru prima data magazinul tau.

Cream rapoarte complete pentru ca tu sa fii la curent cu evolutia campaniilor tale.

Ce informatii oferim in rapoarte?

Solutiile noastre de masurare a performantelor sunt organizate in functie de obiective. Folosim Google Adwords Editor si Google Analytics pentru statistici despre reclame pentru a ințelege impactul pe care il au asupra afacerii reclamele pe care le afisezi in Google, cu ajutorul unor rapoarte detaliate, usor de interpretat. Programam intalniri pentru a discuta si analiza statusul campaniilor, suntem proactivi in a prezenţa noi solutii si alternative, iti oferim suport prin e-mail sau telefon in timpul programului de lucru.

Clienti pentru care am lucrat

Campanii online, generare de trafic, strategii online si optimizarea ratei de conversie.