CAMPANII GOOGLE ADWORDS PROFITABILE

Echipa INFORA specializata in Marketing Online lucreaza pentru a creste vanzarile si vizibilitatea site-ului tau. Avand o experienta cumulata de peste 10 ani in promovarea prin campanii Google Adwords a site-urilor web, cu peste 50.000 de conversii generate si 500.000 € in bugete gestionate ale campaniilor de promovare, cei 4 experti INFORA in campanii Google Adwords observa imediat elementele care fac diferenta intre o campanie de promovare performanta si una ne-performanta.

Masuram exact rezultatele campaniilor noastre. Implementam Pixeli de conversie, setam impreuna un cost / conversie si optimizam campaniile pentru obtinerea celor mai bune rezultate. Facem campanii orientate catre un cost cat mai mic de achizitie de client.

Instalam Pixeli de Conversie

Setam Cost per Vanzare

Targetam audiente specifice

Raportare zilnica

HAI SA NE CUNOASTEM

Nume*

Email*

Telefon*

Mesaj:

Agentie Marketing Online partenera Google

Suntem aici sa ajutam afacerea ta online sa integreze cele mai performante servicii de marketing online cu ajutorul tuturor canalelor de promovare

google partener

Dezvolta-ti afacerea cu ajutorul campaniilor PPC
alaturi de o agentie Adwords certificata

Te ajutam sa ai mai multi clienti si
sa cresti valoarea vanzarilor

Stabilim inca de la inceput care sunt rezultatele pe care vrei sa le obtii si pe baza acestora stabilim planul de campanie si implementam metodele de masurare

De ce este importanta o implementare corecta a metodelor de masurare?

Prin implementarea corecta a pixelului de Google, adunam informatii despre comportamentul utilizatorilor, putem optimiza modul de livrare al reclamelor pe baza rezultatelor diferentiate pe obiective, putem evalua rentabilitatea reclamei si avem o imagine clara a conversiilor generate pentru diferite versiuni ale reclamelor tale putand fi astfel imbunatatite in vederea cresterii numarului conversiilor pe site.  Pe scurt, masuram conversiile generate de reclame pentru a calcula rentabilitatea investitiei.

Google AdWords este o platforma de publicitate in care putem segmenta audienta pe baza de intentie astfel ca alegem sa cream campanii targetate la maximum

De ce este important sa afisezi reclame bazate pe interesele audientei la care vrei sa ajungi?

Avantajul pe care il ofera Google Adwords pentru Cautare (Google Search) este ca putem afiasa reclame doar persoanelor care cauta exact produsul/serviciul oferit de tine. Unul dintre cei mai importanți pasi in crearea unei reclame oriunde in online, este alegerea audientei. Cu cat profitam mai bine de criteriile de selectie puse la dispozitie de retea, cu atat banii sunt cheltuiti mai cu folos. Scopul este sa restrangem audienta la cei care vor considera reclama ta relevanta.

Cei care cauta pe Google sunt de obicei interesati un produs/serviciu in mod special. Astfel ca, selectam cuvintele cheie precise pentru a viza clienti precisi

De ce sa gandim ca un client atunci cand cream lista de cuvinte cheie?

Cuvintele cheie vor corespunde termenilor pe care i-ar folosi clientii potentiali pentru a gasi produsele/serviciile tale. Alegem cuvinte cheie care au legatura directa cu tema anuntului si extindem acoperirea cuvintelor cheie astfel incat sa cream o corespondenta intre anunturi si termenii de cautare cei mai relevanti. Ulterior, pentru a le afisa clientilor potentiali anunturi cat mai relevante, vom grupa cuvintele cheie in grupuri de anunturi pe baza produselor/serviciilor.

Facem A/B testing pe reclamele create – nu ne bazam pe presupuneri, ci pe date statistice

De ce este importanta testarea divizata?

A/B Testing, numita si testarea divizata, este un instrument ce iti permite accesul la date statistice concrete, bazate pe reactiile utilizatorilor site-ului tau si o metoda perfecta prin care putem afla ce titluri de anunturi, texte descriptive, imagini, apeluri la actiuni sau o combinatie a celor de mai sus functioneaza cel mai bine pentru publicul vizat. Principalul avantaj al testelor split: iti permite sa economisesti bani!

Rulam campanii pentru recuperarea cosurilor abandonate si pentru cei care ti-au vizitat site-ul si au plecat fara a converti

De ce campanii de Remarketing?

Campania de Remarketing are capacitatea de a-i reduce in site-ul tau pe cei care te-au vizitat. Va fi mai usor sa-i fidelizezi deoarece nu viziteaza pentru prima data site-ul. Intr-un site de vanzari online, pretul unei conversii scade cu aproximativ 50% in randul celor ce au vizitat site-ul in trecut.  Este mai probabil sa iti cumpere un utilizator care deja iti cunoaste oferta decat utilizatorul care acceseaza pentru prima data magazinul tau.

Cream rapoarte complete pentru ca tu sa fii la curent cu evolutia campaniilor tale

Ce informatii oferim in rapoarte?

Solutiile noastre de masurare a performantelor sunt organizate in functie de obiective. Folosim Google Analytics pentru a intelege impactul pe care il au asupra afacerii reclamele afisate, cu ajutorul unor rapoarte detaliate, usor de interpretat. Programam intalniri pentru a discuta si analiza statusul campaniilor, suntem proactivi in a prezenţa noi solutii si alternative, iti oferim suport prin e-mail sau telefon.

Clienti pentru care am lucrat

Campanii online, generare de trafic, strategii online si optimizarea ratei de conversie.