7 moduri de a crea o campanile eficienta de anunturi Facebook

Utilizezi anunturile Facebook? Ai nevoie de sfaturi pentru imbunatatirea campaniilor?

Anunturile Facebook pot fi extrem de profitabile si exista nenumarate moduri de a le face mai eficiente. In acest articol, vei gasi sapte moduri de a crea o campanie eficienta de anunturi pe Facebook.

Nr.1: Perspective de audienta pentru a extrage datele targetate

Foloseste perspectivele de audienta ale publicului  pentru a gasi noi potentiali clienti bazandu-te pe caracteristicile si interesele persoanelor carora deja le place pagina.

In primul rand, fa clic pe “perspectivele publicului” in administrare reclame.

In fereastra pop-up, selecteaza persoanele conectate la pagina ta.

Acum vei vedea perspectivele audientei. Criteriile demografice apar pe meniul orizontal.

Deruleaza  in jos pe pagina pana cand vezi un meniu drop-down pe partea stanga jos a paginii in care apare “persoane conectate”. Chiar daca folosesti perspectivele audientei in pagina ta, tot trebuie sa selectezi numele paginii in acel camp.

Vei vedea acum o varietate de valori, inclusiv varsta si distributia de gen in randul paginii curente, stilul de viata, starea civila, nivelul de educatie si functia ocupata la locul de munca.

Bazat pe intuitii Facebook ofera, puse impreuna, noi segmente de public-tinta pentru a imparti analiza impotriva sau in favoarea  segmentelor de public curente. Utilizeaza  ceea ce stii despre datele demografice ale publicului pentru a crea anunturi semnificative, directionate.

Nr. 2 Coreleaza anuntul tau cu campania din pagina de destinatie

Continutul postului Facebook ar trebui sa fie aliniat cu continutul paginii de destinatie din doua motive.

In primul rand, vei obtine un scor mai mare de relevanta si ca rezultat vei plati mai putin pe clic. De-a lungul ultimilor doi ani, anunturile Facebook au devenit mai competitive si, prin urmare, mai scumpe, asa ca face sens sa actionezi asa.

In al doilea rand, alinierea intre anunturile si paginile de destinatie, creste rata de conversie. Odata ce oamenii fac clic pe anunt, ei se asteapta sa obtina exact ceea ce a promis postul. In cazul in care se intampla asa, site-ul tau isi va castiga credibilitate privind brandul iar potentialii clienti sunt mult mai probabil sa aiba incredere in compania ta per ansamblu.

Increderea este deosebit de importanta daca executi anunturi Facebook pentru a creste vanzarile unui produs sau serviciu, deoarece clientii sunt mai dispusi sa introduca informatiile de plata si de a finaliza achizitia daca marca pare de incredere. In plus, un grad ridicat de aliniere intre anunturile si paginile de destinatie scade de obicei, cosurile de cumparaturi cu valori mici si creste ratele de conversie.

Nr.3 Testeaza, pe rand, fiecare element al anuntului

In loc de a crea diferite anunturi si de a le testa pe parti, creaza variante ce se deruleaza in prezent si care  functioneaza cel mai bine si schimba un element la un moment dat.

De exemplu, ia anuntul cel mai bun, fa copii ale acestuia  si schimba titlul fiecarei versiuni. Acum ai mai multe anunturi care sunt identice, cu exceptia titlului pe care il poti testa.

Dupa ce determini  ce anunt devine cel mai bun, fa copii ale acestuia si testeaza  un alt element cum ar fi descrierea sau imaginea.

Tine minte, de asemenea, sa aplici combinatii de teste diferite. De exemplu, sa iei titlul ce a avut succes si sa-l pui cu diferite descrieri pentru a determina descrierea castigatoare. Ulterior coreleaza aceasta descriere de succes cu unul dintre celelalte titluri testate pentru a vedea modul in care functioneaza cel mai bine. S-ar putea sa iasa cea mai buna combinatie titlu / descriere .

Nr.4 Experimenteaza privind plasarea diferita a anunturilor

In loc sa alegi un anunt numai pe coloana din dreapta a paginii sau sa apari peste tot, testeaza diferitele destinatii de plasare ale anunturilor. Daca ai o campanie cu anunturi pe coloana din dreapta, precum si pentru desktop si pentru mobil, ruleaza un raport de plasare pentru a afla modul in care acestea se desfasoara.

In mod ideal, ai avea trei campanii sau seturi de anunturi: unul pentru anunturile pe coloana din dreapta, unul pentru anunturile desktop si unul pentru anunturile pe mobil. Acest lucru iti va permite sa controlezi bugetul intr-un grad mult mai mare decat in cazul in care toate formatele de anunturi au fost intr-o campanie sau un set de anunturi.

Nr.5 Targeteaza noi clienti prin campaniile “like”

Atunci cand configurezii o campanie cum ar fi cu “power editor” sau in contul direct de Facebook, ti se permite sa excluzi segmente de public, cum ar fi persoanele carora le place deja pagina. Iata cum:

Conecteaza-te si fa clic pe “Creare anunt” in coltul din dreapta sus. Apoi veti vedea configuratia campaniei. In continuare, deruleaza in jos la “conexiuni”. Fa clic pe “Adaugati un tip de conexiune” si selecteaza “Pagini Facebook”. Apoi selecteaza  ultima optiune, “Exclude oamenii carora le place pagina”.

Este ideal sa  excluzi  persoanele carora  deja le place pagina ta, pentru ca intregul scop al campaniei este de a obtine aprecieri suplimentare, nu de a obtine afisari irelevante prin aparitia anunturilor tale pentru cei carora le place deja pagina.

Nr.6 Redirectioneaza targetul tinand cont de perspectivele publicului

Daca ai instalat pixel de remarketing, poti exclude persoanele care sunt  convertite pentru a preveni afisari irelevante si clicuri. Du-te la setarile campaniei si editeaza sectiunea “Directionarea si destinatii de plasare”.

O fereastra va aparea pentru a iti permite sa modifici setul de anunturi. Fa clic in campul “Segmente de public”.

Dupa ce faci clic, cuvantul „Includeti” va aparea. Fa clic pe sageata de langa „Include” pentru a deschide meniul drop-down. Selecteaza apoi “ Exclude”.

Facebook va oferi in mod automat segmente de public pentru a alege din acest domeniu, cum ar fi “Exclude cei carora le place [numele paginii]”. Dupa ce ai selectat aceasta audienta personalizata, verifica de doua ori schimbarea de ansamblu a setarilor.

Nr. 7: Utilizarea geografica de directionare

Pentru a economisi bani pe licitare, creaza seturi de anunturi in functie de zonele geografice tinta. In mod ideal, fiecare set de anunturi trebuie sa vizeze doar o singura zona geografica, deoarece costul pe clic poate varia foarte mult.

Prin separarea diferitelor obiective geografice de la inceput, poti ajusta sumele licitate in consecinta. Liciteaza mai mult acolo unde are sens  si foloseste  alte zone geografice in mod sezonier sau exclude-le in totalitate. Daca vizezi doar o singura tara, tine cont de faptul ca seturile de anunturi pot viza, de asemenea, orase sau coduri postale.

Concluzii:

Exista o varietate de moduri de a optimiza anunturile  Facebook. Experimenteaza  cu segmente de public, de plasare, de testare separata pentru a obtine rezultatele cele mai bune din publicitatea pe Facebook.